Doprava a platba

Platební podmínky

V případě objednání zboží, které je skladem

Platba předem 100% kupní ceny – převodem na účet. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží nebo službu uhradí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží či poskytnutím služby. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu. Momentem připsání platby na můj účet začíná plynout dodací lhůta 7 pracovních dnů.

 

Doprava

Česká pošta - doporučená zásilka

  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: obvykle do 48 hodin ( po potvrzení o odeslání Vaší objednávky )
  • Platí v případě objednání do 12:00 hod předchozího dne* a jsou-li veškeré položky z Vaší objednávky skladem
  • Časové rozmezí doručení: 8:00 - 16:00 hod
  • Každá zásilka je důkladně zabalená a pojištěná proti poškození či úbytku na obsahu nebo ztrátě až do výše 500 Kč.
  • Tato doprava je vhodná pro zboží o hmotnosti 0 - 2 kg
  • V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace vč. podacího čísla zásilky
  • Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
  • Zásilku můžete sledovat na: Sledování zásilek Česká pošta
  • Informační linku přepravce: 840 111 244
  • U České pošty můžete pomocí Webového formuláře změnit dispozice pro svoji zásilku, jako je:
    • dodání zásilky dopolední pochůzkou
    • uložení zásilky na poště bez pokusu o doručení
    • uložení zásilky na jiné ukládací poště
    • posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den
  • Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete doručovatelem zastiženi, obdržíte do schránky papírové oznámení, na které nejbližší poště byla Vaše zásilka uložena.
  • v případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň Vám bude doručen e-mail s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.
  • prosím, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned mě informujte, abychom se domluvili na dalším postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.
  • Pokud je zásilka během přepravy poškozená, je nutné s doručovatelem na místě sepsat reklamační protokol, případně zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky. Pozdější reklamace nebude uznaná z důvodů reklamačních podmínek přepravce.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244.

 

Česká pošta - balík do ruky

  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík do 24hod. od doby podání odesílatelem
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail, nebo SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se Váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému České pošty
  • v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a e-mail s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • Česká pošta Vám navíc nabízí možnost změnit si termín nebo způsob doručení. Ve chvíli, kdy budete informováni o tom, že zásilka byla podána, můžete si na adrese www.ceskaposta.cz/zmenadispozice upravit poštu, na kterou má balík přijít. Pokus o doručení můžete posunout o jeden pracovní den, nebo si sami rozhodnete, že si dodávku vyzvednete přímo na poště bez předchozího pokusu o doručení (tzv. Balík na poštu).
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • prosím, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned mě informujte, abychom se domluvili na dalším postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.